Gode kunderelasjoner starter innenfra

– og alle kan bidra!

68 % av kundene som vi mister forlater oss på grunn av dårlig service, kundebehandling eller manglende oppfølging

Få en boost med to konkrete verktøy!

Kommunikasjon er nøkkelen til å opparbeide og beholde en god kunderelasjon. Det koster oss 5 ganger så mye å få en ny kunde som å beholde en eksisterende.

Last ned 5 tips til gode kunderelasjoner
Klar for en motivasjonsboost?

Kunsten å skape gode kunderelasjoner

Grunnmuren i en positiv kunderelasjon er tydelig kommunikasjon og forventningsavklaring

Mennesker leverer til mennesker. Gode kunderelasjoner starter innenfra – når jeg vet hva jeg trenger for å bli god kan jeg fortelle det til deg, og når du vet hva jeg trenger kan du gi meg det. Dermed spiller vi hverandre gode i beste » «EGGEN-STIL». Og som et sterkt team kan vi levere kvalitet til våre kunder.

Vi gir dere verktøy som baseres på de beste metodene fra NLP, Neurosynergi og 4-mat læringsmodell.

Med praktiske eksempler hentet fra deres egen virksomhet viser vi hvordan dere kan kommunisere tydelig, avklare forventninger, sikre gode leveranser, redusere kvalitetskostnader og oppnå mersalg.

En motivasjonsboost eller workshop?

Motivasjonsboost om kunderelasjoner med varighet 1-2 timer etter ønske

En workshop kan leveres som hel dag, to halve dager eller spesiallaget etter kundens ønske

VI HAR OVER 35 ÅRS ERFARING I PROSJEKT- OG KUNNSKAPSLEVERANSER TIL NORSK OG INTERNASJONALT NÆRINGSLIV

Per Kristian er endringsleder og har lang erfaring med kunderelasjoner og prosjektledelse fra IT-bransjen
– Du kan lese mer om meg på Om oss!

 

BYGG STERKE KUNDERELASJONER

Få en boost!!