Hva er viktig for Millenials?
En undersøkelse gjort av Deloitte blant 7800 millenials gir klare signaler for fremtidens business.
Rapporten som du kan laste ned her viser tydelig at de som nå er på vei inn i arbeidslivet har en svært bevisst holdning til næringslivet
Slik oppsummeres rapporten: “The message is clear: when looking at their career goals, today’s Millennials are just as interested in how a business develops its people and its contribution to society as they are in its products and profits,” said Barry Salzberg, CEO of Deloitte Global. “These findings should be viewed as a valuable alarm to the business community, particularly in developed markets, that they need to change the way they engage Millennial talent or risk being left behind.”
Vi er naturligvis overbegeistret for at verdier og sammfunnsbidrag settes over profitt og at det er fokus på de menneskelige verdiene. I tillegg vet vi at Forrester har konkludert med at de trendene som man trodde var spesielle for millennials og som preger deres kundeadferd nå er gyldige for enda større grupper. Kundene blir mer bevisste og vil gjøre sine valg også basert på leverandørens samfunnsbidrag – ikke bare produkt.